tisdag 8 juli 2008

Dag 30 - trösklar och diagram

Inget gym idag heller, men jag har mina skäl (eller bortförklaringar). Imorgon blir det säkerligen av däremot, det tror jag mer än nånsin nu. Skam den som ger sig. Trösklar är till för att stigas över.

Däremot blev det första joggingturen med Garmin 305:an. Det funkade fint även därmed, men jag har ännu inte testat puls-mätaren eller nån annan funktion förutom de mest grundläggande. Så här ser den ut iaf, längst ner i höger är dagens sträcka:




Gjorde även ett diagram som visar både hastighet (km/h) och takt (min/km):


För övrigt skrev badgear en mycket intressant kommentar till mitt förra inlägg, jag kan rekommendera intresserade att läsa det! Jag ska kommentera det mer senare, men inte just nu. Förresten har min våg visat betydligt mindre sen den där långpromenaden, så jag tror absolut badgear har helt rätt. Klart intressant. Mer om det senare som sagt.

Inga kommentarer: